dimarts, 5 de març del 2013

MOLTES COSETES ^^

Holaa Bona tardaa!! :)

Faig una llista del que us he de dir perquè si no se m'oblida:
- Polseres vermelles capitol 8.
-El questionari
-novetats dels premis.

serà una entrada llargueta, queifarem!

POLSERES VERMELLES CAPÍTOL 8:

va ser un capítol molt enganxant i emocionant. La Cris es debatia entre la vida i la mort després del seu intent de suicidi. tots els polseres fins i tot el roc i en jordi es reuneixen a l'hospital per estar al costat de la seva amiga, que està molt greu en coma.
paral·lelment la mare de l'Ignasi té un avanç de l'embaras, que nomes esta de 7 mesos i ha d'anar a quiròfan perque li han de fer cessària. L'Ignasi li demana al Jordi que estigui amb ella perque està sola i no té a ningú. Jo penso que el Jordi ara ja esta com avans, perque ha assimilat que s'haura de quedar una temporada a l'hospital, no com al principi que es pensava que marxaria. Es molt mona la escena de la mare de l'Ignasi, la Lourdes i el Jordi. Molt tendra.
La Cris, en estat de coma, es troba amb la Núria. La noia dels polseres li diu que no vol viure i que ja esta farta i que esta aqui perque ella vol. Pero el Lleó la ve a veure i li diu quee es molt important per ella, que si la perdes li afectaria moltissim, que li va fer molt mal a la Cris i que sempre l'ha estimat. La Cris pateix una aturada cardíaca. El doctor Josep, la Doctora Marcos, la doctora Andrade i aquets fan el possible per salvar-l'hi la vida, reaniman'tla. L'estan perdent. La Doctora Marcos va a anunciarli a la família i als polseres que se li ha aturat el cor quan la Cris obre els ulls. FI DEL CAPÍTOL.

quina rabia em va fer!! volia continuar mes!! Em va agradar molt com tots. Us deixo les imatges mes maques.



quanta rao te la Lourdes my god!! em sembla preciosa aquesta escena. quanta delicadesa :')

VALE ANEM A L'APARTAT DOS: (oc ya no?)

El questionari de moment an votat 16 persones ^_^ i la majoria diu coses per millorar, el disseny i posar noticies.


  • disseny: aveure com us agradaria amb una foto molt maca de weheartit o amb un fons tipo el d'aquest?? Ia anire fent proves per avere com queda i us ho ensenyo i trieu el que us agradi més. La Capçalera, que encara no en té. Hi ha gent del blogger que dissenya capçaleres l'altre dia en vaig provar pero no em va sortir (jo de blogs vaig tirant en tot menys en els dissenys... no mespavilo...) osigui que si algu que sapiga fer capçaleres, si men pot fer una hhaha mersi esque la meva amiga la natalia de happyhappysmilee.blogspot.com men va fer un super xulo pero no hi cavia hahaah. ja li dire que men faci un altre. Jolol com xerro jo sola...
  • noticies: com que molta gent volia noticies d'actualitat i cotilleos i famosos i tal, el cap de setmana faré com la "notícia de la setmana" d'actualitat local (de catalunya o espanya) i una com de mes cotilleos (concert a barcelona de nosequi, aquest i aquesta es casen etc). us sembla bé? Ah, i lo dels escrits que alguns m'heu dit doncs aniré fent més pero quan hagi acabats els examens. :$
  • Us agradaria un altre questionari sobre els VOSTRES gustos?? Em direu cotilla, xafardera, etc, pero us vull coneixer millor. El vostre color preferit, quins blogs mireu, les series que us agraden... esque aixi puc personalitzar mes el blog. Comenteu si voleu un altre questionari o no. Gracies!!

SI ENCARA HI HA ALGU QUE NO S'HAGI CANSAT DE LLEGIR:

A la dreta podreu veure el cartell oficial dels premis que ha dissenyat molt amablement la meva amiga, seguidora del blog, companya d'anglès i boja del món INÉS. Moltiissimees gracies magrada molt el cartell perque el que vaig fer jo abans era horroros!! esque jo amb els dissenys... aiimaii...
Una cosa, per fer-ho mes divertit, enlloc de fer una sola entrada que posi : millor blog: xx millor disseny: xx no, fare un dia una entrada que sera: EL PREMI AL BLOG MES INTERESSANT ES... i tota una entrada explicant perque e triat aquest blog i aixo. molt millor no?? si no us agrada comenteu que les crítiques son contructives i serveixen per millorar, sempre que siguin respectuoses.

HO SENTO MOLTISSSIM HE ESCRIT MASSA, HO SÉ, PERO US HO HAVIA DE DIR IGUALMENT. a mes, sino hauria fet 3 entrades diferents i... bueno que perque no passeu de mi us deixo una cançó FEEL THIS MOMENT pitbull i christina aguilera. Us agrada???




KISS KISS KISS KISS KISS KISS


#Júlia
només la gent que t'estima et pregunta si tens por.
~lourdes, mare de l'Ignasi, al Jordi~


4 comentaris:

  1. T'ahs lluit eeh!!
    tens sort de q no m'agi cansat i mira per fotret et respondre per punts:
    1.el capitol em va encantaar i sort q la cris es salva ja q es la NOIA i x mi no es pot morir, gran frase la del jordi,lourdes i ignasi es una pena q
    el Ignasi no visqui xq li donaria molt suport, tmb em va agradr molt el moment de q tots els polseres tornen estar junts (inclus encara q la Cris estigui a la uvi)
    2.A mi personalment em va agradar el questionari i JO vaig ser una de les q vaig dirte q fiquesis un cotilleo carai!! a mi no em fa res q ens facis un cuestionari ja que total ja em coneixes...pro ficanme el punt de vista d'un altre no em faria re
    3.m'agrada molt el cartell pro l'altra tampoc em feia re
    Tomaa parrafadaa!! u sento si tu escrius molt jo responc molt xD

    Muakis wapaaa!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nono si ja sabeu ke mencanta ke comenteu molt llarg...
      estic d'acord amb tot el que dius =)

      un peto!!

      Elimina
  2. Ei Júlia!!!!!!
    La idea de "coneixen's millor" m'ha agradat :)
    I una coseta...El blog te banner?Es que com que em vas dir que t'afilies, el vaig buscar i no le trobat...

    ResponElimina
  3. K guai Júlia
    es veritat no es pot morir la Cris!
    Que monus el ignasi i el jordi
    sisi fes un altre questionari que es molt xulo!
    De res em fa molta ilusio que posis el meu cartell!
    No em va costar res
    La capçalera és molt xula
    Els cotilleos millor que les noticies:))

    bueno molts petons

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)