divendres, 29 de març del 2013

NOTICIES: Inagurem secció!!

Heeelooo!!

Feia molt de temps que volia inaugurar una nova secció de notícies, pero mai trobava el moment. El moment ha arribat :'')

Les noticies que vull dir avui son de d'una web que es una referència per a mi. Que cada dia entro i ric un monton, que llegueixo els seus consells i em van prfecte, que sense aquesta web no se que faria. Si, estic parlant d'adolescents.cat. Dncs dues noticies relacionades amb aquesta web!

El llibre d'adolescents.cat es el mes venut de juvenil!

Només fa quatre setmanes que es a ka venda i adolescents.cat el manual ja ha aconseguit 150.000 vendes i va per la 4ª edició! Es una passada pels adolescents catalans i per tot. Jo ja el tinc i es molt asjfjdkslskfhfs i vosaltres, que espereeu? Us resoldrà molts dubtes i els consells van molt bé;)

 

Roger Carandell, deixa el bac up.

Segurament sabreu que soc una gran bacapera, i el director del meu programa preferit nocturn, el Bac Up, de radiio flaixbac, plega, despres de 2 anys al capdavant del programa. Ho deixa perquè diu que ha pres una decisió molt important i perquè ara vol seguir i fer crèixer el seu projecte i el vol fer gran, adolescent.cat. Des d'aqui desitjarli molta sort en la seva carrera professional i nomes dir-te que m'ho he passat genial amb tu, el becari i amb la babi escoltan-vos cada nit, i que no deixare mai d'escoltar el bac up, molta sort roger, mai t'oblidarem els bacaperus.

 

 

Espero que us hagin semblat be les noticies!! La ultima no era gaire noticia pero weno...

Un petonas cukis❤

#Júliaa

 

3 comentaris:

  1. Que bé que inauguris una nova secció! :D I quina pena que el Roger Carandell deixi el Bac Up... :(

    ResponElimina
  2. Ja, quina pena que el carendell deixi el bac up :(
    pro weno si vol der creixer adolescents.cat... :D
    el manual esta moltt xulo i es molt recomanableee

    Kisses

    ResponElimina
  3. VISCA EL BAC UP!Jo tmb soc una suuper bacapera, i la vertiat(no rigueu!) es que em vaig posar a plorar quan em vaig enterar de lo de Carandell....CARANDELL T'ESTIMEM MOLTISSIM!!!!!!:'(NO MARXIS...:'(

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)