dissabte, 2 de març del 2013

el meu aniversari!

Hola:)

ahir va ser el meu aniversari, en vaig fer 13!

espero que durant aquest any m'ho passi molt bé, faci nous amics, rigui molt i sigui fantàstic. M'agrada el numero 13, tot i que molta gent trobi que es de mala sort. També espero poder continuar fent aquest blog amb moltes entrades xules i noves i que continueu comentant com sempre!
Ho sento per no poder publicar tant pero la setmana del 4 al 8 tinc proves :3. Ho sento!!! :''(

Ens veiem suposo que dimarts amb polseres vermelles.

Un petonet!! Ara us posaré imatges del numero 13 o dels 13 anys....


no crec que sigui un numero amb mala sort.... tot el contaari. no tinc per que pensar que sigui de mala sort i mai m'ha fet res ni ma passat res amb aquest numero :D

There is nothing else I can say...
vull pasar-ho genial

Tumblr
i somriure al maxim




#jÚLIA

8 comentaris:

  1. Moltíssimes felicitats! :D Jo també espero que t'ho passis molt bé i que sigui un gran any; i que puguis continuar publicant entrades tan xules al blog! ^-^

    ResponElimina
  2. moltes felicitats Júlia <3
    El tretze és molt maco!
    ho diuen la gent supersticiosa que dòna mala sort.
    molts petons i que facis moltes coses aquest any
    wapa t'ho mereixes
    no m'enrrollo més,
    Inés

    P:D: rima jajajajajja

    ResponElimina
    Respostes
    1. a mi magrada! si hi ha algu que no li agradi... esque no soc gens supersticiosa! Un peto! Gracies!

      pd: que tonta...ajajaja:)

      Elimina
  3. Moltes felicitats guapa petons!!! :)

    ResponElimina
  4. Moltissimes felicitats!
    M'encanta el teu blog :)

    totsomidunites.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies guapa! Mersii! Ara em passo pel teu blog! Un peto!

      Elimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)