dimarts, 19 de març del 2013

MILLORS BLOGS EN CATALÀ

Holaaa!!

Avuii els millors blogs en català... Soc taan bona persona que he nominat a dues persones a la mateixa categoria... Hahhaah esque no puc decidirme... Teniu uns blogs tan wais tots...

AND THE WINNER IS....

 

LA PRIMULA, PER EL SEU SUPERBLOG DELS JOCS DE LA FAM!!!

Jo crec que aquest blog hauria de guanyar un premi de debó, i no es conya. Esta curradissim, per a mi que es el millor blog que he vist mai. Enserio, fotos indedites, frases, cartes, testos, enquestes... Tot sobre els jocs de la fam. Vaig ensopegar per casualitat i no hi he pogut marxar. Un blog perfecte, i la Primula es una tia fantastica, espero que continuis endavant i mai et rendeixis, perque el teu blog val moltissim. Olee! Apa, el collage, espero que tagradi❤

I tambeeee... THE WINNER ISSSSS.....

LA laia i la Paula, per CAER EN SU GRAVEDAD!!

Vaig coneixer aquest blog graciess a la meva amiga Laia que mel va recomanar. Em vaig quedaar impressionada!! Un un lloc on les dues administradores escriuen reflexios, petits textos sobre la felicitat, sobre ser tu mateix... Esta perfecte et fa reflexionar molt i saber que es el que de veritat importa. Un blog preciós;)

Aquí el collage. Espero que us agradii

Una noteta meva: mestic quedant impressionada amb els blogs que hi han per aqui. La gent te molt talent per escriure i moltes ganes. Us desitjo a que segiu escrivint perque ho feu molt be. I si a vegades esteu depres perque ningu comenta, ningu us visita... No us rendiu i no abandoneu el blog. Feu publicitat, dieuli als amics... Pero no us rendiu a la primera i continueu endavant, tots els blogs al principi ningu comentava i no tenien seguidors i despres han anat pujant mica en mica.

Un petonàs de maduixa a totes. Recordeu que demà la ultima entrega :( MILLORS BLOGS EN CASTELLA!

Muakis cuqiis

#Júliaa

Usento pero no he buscat frase per avui. Sorry.

 

6 comentaris:

  1. Oooooh! Moltes gràcies Júlia ens ha encantat! Nosaltres ho fem perquè en fa molta il·lusió i ens encanta, estem molt contentes de que t'agradi el nostre bloc i el segueixis llegint:)

    Molteees grààààciees un altre coop!♥ Segueix escribint així que tu també ho fas genial!

    Laia i Paula* /Caer en su gravedad/

    ResponElimina
  2. FELICIIIITATSS!!!!

    jejeej la veritat eske u estas fent molt be, es tot molt xulo i els collages som molt guaiss

    Kisses

    ResponElimina
  3. HO SAVIAAAAA!
    Savia que el blog dels Jocs de la Fam de la Primula guanyaria algun premi!!!!I es que s'el supermereixxx!!!!!!FELICITATS PRIMULA!I tambe alde Caer en su gravedad!!!

    P.D:Primula, quin regal d'aniversari que t'han donat he..Felicitats guapi, encara que tu no vulguis creixer!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Lia! :) I felicitats a tu també per el teu premi! :D
      P.D: Sí, la veritat és que sí que és un super regal ;D

      Elimina
  4. MOLTES GRÀCIES per aquest premi! :D Estic emocionada i tot :') No saps lo contenta que estic... Ara mateix penjaré el collage al blog, és super xulo! ;)

    De veritat, sento repetir-me però moltíssimes gràcies!

    ResponElimina
  5. Hola!
Us animo a visitar el meu nou blog de moda en català.
El projecte naix, en gran part, per la manca de premsa en català sobre moda (pàgines web, blogs, revistes, etc).
És un projecte nou però amb perspectives de futur, ja que tinc intenció de publicar entrades molt sovint.


    Us espero:
www.blogscat.com/pubilla/

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)