diumenge, 31 de març del 2013

ESPECIALS: estadístiques del blog

Hola!! Com van les vacances?? Espero que bé;)

Avui us portaré una entrada moolt especiial❤. Parlaré de les estadístiques que de moment té el blog. Seguidors, entrades, seccions...

 

33 seguidors....

4040 visites...

80 entrades (OMG!)

1126 visualitzacions al març

476 comentaris!!!!!! (No m'ho puc creure... Bueno molts son respostes meves pero wno...)

6 seccions: the life of (abandonada algun dia prometo continuarla!!), moda, música, especials, reportatges i notícies.

33 seguidors!!! Moltes graaciies a totes enserio;)

El dia 14 de novembre va néixer aquest blog... Es a dir...4 mesos i 18 dies!!

2 canvis de look del blog

40 etiquetes

Jo he flipat bastant en alguns... 4 mesos!! Em sembla molt... Jo em pensava que no tindria gens d'èxit i que ningú comentaria... Fins i tot havia estat a punt d'abandonar-lo perque ningú comentava. Peró a cada comentari, a cada seguidor nou, se't posa un somriure a la cara i segueixes endavant, perque val la pena. Només dir-vos que moltiisiimes graciies per tot, per cada comentari, cada visita més. Espero que no seguiu de visitar el blog, mai. Moltes gracies per tot. Potser sonarà cursi o algo aixi pero es lo que penso :3.

 

Un petoneet cuquis!!

 

#Júliaa:)

5 comentaris:

  1. Moltes felicitats! :D Que bé que tinguis tants seguidors, tants comentaris, tantes visites... Espero que no deixis de publicar! A mi m'encanta el teu blog :)

    ResponElimina
  2. Felicitats!! pero...has posat dos cops que tens 33 seguidors, deus estar mooolt contenta
    m'alegro que el blog tiri endavant i segeuixi tan actiu com el primer dia

    Un petonas ben fort!!!

    ResponElimina
  3. MOLTES FELICITATS GUAPA!!!:D

    ResponElimina
  4. Feliiicitats! El teu blog està molt bé, ja el segueixo!
    Jo també tinc un blog de música, agrairia que el seguissis: http://elblogmusicanna.blogspot.com.es/

    ADÉU:*

    ResponElimina
  5. Jo tambe m`he adonat que has posat 33 seguidors
    FELICITATS WAAAPA! T'ho mereixes molt
    segueix
    petonassos

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)