dissabte, 16 de març del 2013

EL BLOG MÉS DIVERTIT. AND THE WINNER IS...

HAPPY HAPPY SMILE, DE LA NATA!!!!!

El guanyador del premi es la Natalia, per el seu blog tan divertit Happy Happy Smile!!

Perquè el seu blog???

Doncs perque el seu blog encomana molt bon rotllo i es molt divertit!! Les expressions que diu, les frases tatxades... Nose vosaltres pero a mi en fan somriure;) es un blog mol xulo i molt currat. ☺Happy happy smile ☺ aqui teniu l'enllaç!! Si el coneixeu sabreu lo divertit que es, i si no... A que esteu esperant?? (En aquesta categoria no hi ha segon premi perque tots ja estaven nominats a un altre i nose...)

Bueno, el collage que he fet per a tu!! Espero que tagradii. Son fotos del teu blog i de estar happy i sempre smile. Espero que tagradi i el posis al lateral del teu blog! (Si vols..❤)

 

 

Uhohoho!! Espero que us agradiin aquets premiis❤❤ demà... El blog més interessant.... Estigueu atentees,.. Podeu guanyar vosaltrees....

 

Muaaaakkss

 

"D'entre totes les estrelles jo vull estar amb tu" (la dansa del vestit, Txarango)

Una cosa, us agrada que posi frases o cosetes mones despres de la firma?? Jeje weenu ia em direu cuquiis!!

 

5 comentaris:

  1. JAjajaaj que guaii!!!
    pero ja pensava que ens havies abandonat, gracies x posar les raons!!

    Nomes em queda dir : FELICITATS NATALIAA!!! <3<3

    ResponElimina
  2. M'encanta el teu blog et mereixes molt aquest premi moltes felicitats NATALIA!!

    ResponElimina
  3. Ah per cert canvi de disseny! Molt xulo,
    el de les estrelletes estava be pero ja el tenia molt vist
    A mi m'agrada,
    Inés

    Un m'agrada pel teu blog wapíssima

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)