dimecres, 27 de març del 2013

REPORTATGE SETMANA SANTA!!

Heeii!!

La setmana santa aquest any es del 22 al 2 d'abril, pels estudiants. Jo us vull fer un petit text de la setmana santa (ja sabeu que a vegades minspiro i mira...)

 

Heu de disfrutar aquesta setmana santa. Perquè? Es curta. Molt curta. Una setmana i dos dies, ja està. Amb aquests dies heu de dormir molt, despertar-vos tard, anar a dormir d'hora (ejem ejem). Heu d'aprofitar i escoltar molta música, llegir un llibre bo, dedicar-te temps a tu mateix. Prquè ara no val l'excusa de "no tinc temps", perque a la setmana santa si que hi ha temps, temps per tot. Perque has de descansar i desconnectar uns dies, no te n'adonaràs i ja estarem començant el tercer trimestre. El tercer es el més dur de tots, s'ha de pencar més per no suspendre cap al juny, i ens haurem d'esforçar moltissim, ara hem de carregar les piles. Dncs això, que dediqueu unes hores a vosaltres mateixos i a mimar-vos (una banyera d'escuma amb la radio de fons, un pastís, una estona estirat scoltant musica, llegir un bon llibre, anar de compres...) coses que et satisfacin, i que només queda la recta final del curs i llavors si que s'haurà acabat, que serà estiu, i que llavors canviarà tot....


Espero que us hagi agradat.... No m'ha agradat gaire com ha quedat pero bueeno!! Ia em direu! Un petonas cukis!!


#Júliaa

1 comentari:

  1. Trobo que tens rao, tot i que jo la que aprofito mes es la de dormir :)
    jejeej i tmbe com q es setmana santa i tirant cap els finals aqui s'acaba el meu comentari q em fa pal escriure mes (ja se q el passat vaig escriue bastant pero basicament va ser xq comensaven la vacance)

    Kisses <3

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)