diumenge, 3 de març del 2013

3000 visites!!!!!!

Uaaaaaauuuuuuu!!!!



3000  visites! No m'ho puc creure!!!! Mai hauria imaginat que el meu blog tingues tantes visites!! No em vaig ni adonar dels 2000 per fer una entrada!!

Moltes gracies per confiar amb mi! Tinc programada una entrada d'uns looks molt xulos ejej i una de desmotivaciones!

espero tenir moltes mes visites! Moltes gracieess!! :)

estic molt contenta!!

  

Ah per cert!! Actualitzo la llista dels premis!

- pon una sonrisa en tu vida
-happy happy smile
-novetats
-A & M
- mi diario secreto
-live your dreams
- be happy:)
-cullareta de cafè
- els jocs de la fam
- i'm in!
i els nous:
-caer en su gravedad
-The Txecspir Company
-Tots som induites

Si em deixo algun aviseu-me eh :$

uN PeToNaasss!

#Júliaa
les promeses són dificils de complir, per això son promeses. 

10 comentaris:

  1. Moltes felicitats per les 3000 visites! :D Te les mereixes, tens un blog molt xulo ;)

    P.D: Espero amb impaciència les entrades programades... :P
    P.D.2: Quan es tancarà el temps per inscriure's als premis? (simple curiositat ;))

    Ens llegim, Primula :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracies!! Millor no parlem del teu eh??
      pd2: esta a la primera entrada dels premis, per mes informacio clica aqui. (el 15 de març es sabran els guanyadors)
      http://modamusicajulia.blogspot.com.es/2013_02_01_archive.html

      un peto!

      Elimina
  2. Que guai!!
    me n'alegro molt!! espero q arribis a un milio o més
    crec q no t'en deixes cap de blog...estic impacient per saber els resultats :$
    UN petonass!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. alaaa a un milioo!! no et passis (nah, a mi tambe magradaria ;)
      jo tambe estic impacient!! un petonas!

      Elimina
  3. felicitats ets massa!;))

    ResponElimina
  4. Moltíssimes felicitats guapa!!! i moltes gràcies per afegir-nos a la llista! ens agrada moltíssim el teu blog, segueix així!

    //caerensugravedad

    PAULA I LAIA :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. graciees! i vosaltres ja sabeu que magrada molt el vostre blog tambe! MUAK!

      Elimina
  5. felicitats per les 3000 visites! :D Te les mereixes molt petons!! MacA.

    ResponElimina
  6. Felicitats Júlia te les mereixes
    una cosa no puc veure el questionari
    jajajajjajjaja tens el meu cartell dels premiss!!!
    em fa molta il·lusio jajaja sembloo una nena petita

    Moltíssims petons,
    Inés

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)