diumenge, 12 de maig del 2013

MODA: BRANDY MELVILLE

Holoo:'')

Segur que la majoria de vosaltres coneixeu la botiga Brandy Melville, hi ha samarretes xulissimes, curtes, caigudes, de tirants... M'encanten!! Convinen amb tot i son senzilles, originals i precioses. Hi ha dos Brandy's a Barcelona, un al carrer Roselló i ara n'han fet un gran al Passeig de Gràcia. Ara us portaré samarretes d'allà i uns collages que he fet.

L'estil de les samarretes: curtes i una mica baixades, es porten amb un top/samarreta (depen) a sota. Es poden convinar amb shorts i faldilles. Molt estiuenques, ideals!

Algunes son bastant transparents, si no portes algo a sota o_O

 

Algunes celebritis com Miley Cyrus vesteixen de Brandy! Us agrada com li queda??

 

Vaig veure aquesta samarreta i vaig pensar: ascdaufhfsoksdh amor total. La vull.

 

Aquest conjunt no em direu que no es perfecte. Infinity love. Bandera americana. Converse.

 

Un collage que vaig trobar per internet. Quina usagrada mes? A mi la 1 la 2 (love NY) i la 11:

 

I love you to the moon and back!! No es moníssim el missatge??

Ara un collage que he fet jo, de la samarreta d'Infinity Love, que es la més famosa del Brandy, i un anell d'Infinit del Brandy.

 

Mencanta la samarreta negra!! Crec que la comprare!!

Ara un collage que he fet jo mateixa amb algunes samarretes:

 

La 1 es senzilla, bàsica, combinable amb tot... La dos deixa sense paraules, uns shorts negres i geniaal!! La tres es super ètnica, amb uns shorts blancs queda de perles, i la ultima amb uns shorts texans com a la foto, aniras super cute.

 

Què?? Us ha agradat l'entrada d'avui??

 

 

#Júlia

 

2 comentaris:

  1. La veritat es que son molt xules pero saps quan valen???
    ja se q sempre et dic q la roba q poses es carissima pero eske es vritat!!
    x cert no m'agraden els pantalons de bandera americana
    Gracies x reanimar el blog i a veure si contestes els comentariss ee

    With lovee <3

    ResponElimina
  2. M'encanta aquest estil, es una passada i les camisetes son monisimes.
    I jo estic d'acord amb la Laia però també cal dir que no cal que seguin espècificament la que és publiquen, mentre siguin del mateix estil... (Sense ser borde preciosa! <3)

    Adéu, petonets i visiteu el meu blog Musicanna<3<3<3
    http://elblogmusicanna.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)