dijous, 23 de maig del 2013

ROBAA!!!

Holaa:)! Que tal cuquis??

Divendres passat vaig anar al Portàl de l'Àngel... Va ser genial. Em vaig comprar dos pantalons que us ensenyaré ara i dues samarretes. Espero que us agradin!!

Aquí els primers pantalons! Son del pull&bear roses! M'encanten *_*. Convinen fàcilment amb una blanca de tirants o curts amb algun estampat senzill o bàsica! I de sabates tant converse o vans (baixes) com sandàlies: avarques, manoletinas...

 

Pantalons verd mint! També es convinen amb una blanca bàsica o amb un estampat. Aquets son de l'Stradivarius i amb la pell moreneta de l'estil quedaran asdfghjkl.

 

No he pogut penjar la roba que falta! Un altre dia!

 

Merci pels comentaris que veu ficar a l'entrada anterior... Se us stimaa❤❤

 

Una foto molt tendra... Ja us explicaré el meu amor sobtat pels ossos panda... ;)

 

 

#Júliaa

 

//VISITEU EL BLOG DE LA MEVA AMIGA FIONA!! FA ENTRADES MOLT XULES DE ROBA!! beyoufio.blogspot.com.\\

 

6 comentaris:

  1. Molt xulo! A veure si ens pots penjar les fotos de les samarretes ^-^

    Adéeu! :)

    ResponElimina
  2. Q guai!
    molt xulos els pantalons roses...et dic el mateix per la Primula
    I a veure si ens explikes lu dels osos pandas

    Petons amb nataa

    ResponElimina
  3. Hola, m'agrada molt el teu bloc. Jo també tinc un (és nou) i m'agradaria que et passessis per ell.

    http://siempreconectadaon-line.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  4. M'agraden molt els primers pantalons! I el bloc tambè!

    Passat pel meu, que es nou

    http://escapefromrealitydiana.blogspot.com.es/

    em faria molta ilu, gràcies

    ResponElimina
  5. Tinc els segons pantalons! jajajaj,

    Passat pel meu blog també, que també és nou! jeje

    m'encanta you bloggy <3

    http://positivitatsempre.blogspot.com.es/

    Laaains

    ResponElimina
  6. Tens un premi al meu blog http://live-you-dream.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)