dimarts, 4 de desembre del 2012

SISPLAU NO EM MATEU... :(

Holaa!!
ho sento ho sento ho sento ho sento per no he pogut escriure en... 6 dies!!! pero tinc excusa (em sembla): hem tingut les globals i he hagut d'estudiar moltíssim, espero que em perdoneu, i si no em perdoneu... tinc una forma de que ho feu!! Estic preparant una entrada d'un look!!
Doncs ara acabo de fer el look i quant estigui ho publico!

RECORDATORIS!!


- Voteu a l'enquesta els que no ho hagueu fet encara!! Hi ha una nova enquesta per els que no ho sabeu, es de que voleu el proper escrit al blog, perque veig que el de l'amistat us va agradar bastant ^^.

- Sisplau, sisplau... vull propostes d'entrades que puc fer: dieu-me famosos i us esplico una mica la seva vida sense fer-me la pesada, etc (estil l'entrada de la Tiffany Alvord, per exemple), temes per fer escrits, coses que pugui parlar... es que no se el que voleu i el blog va dirigit per vosaltres!!

Un petonet cuqiis;)

#Júlia

(comenteu, que no costa res i em fareu somriure!!)

2 comentaris:

  1. Si t'hauriem de matar no has escrit garebe res..
    pero weno no he pogut veure el collage, m'el pots enviar??
    aquest cop es mes asequible pels preus..
    jajaja
    un petonet wapaa
    Pd:una amiga meva de l'insti diu que akest blog mola molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. haahahah k monaa no em matiis -.-'
      ara he canviat el collage perque es pugui veure comenta!!
      olee! digali k graaciess:) i k comenti i es faci segui! a donar veu!!
      Muack's ~petons

      #Júliaa

      Elimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)