dimecres, 5 de desembre del 2012

REPORTATGE 1: NADAL

Holaaa:)
(perquè ja no comenteu)??
Bueno anem al tema: ara que tinc temps (i moltes ganes) he pensat de fer un reportatge sobre el Nadal. Un dia serà de cançons (típiques no, modernes) de Nadal, un altre dia de menjars típics, un altre dia de looks per Nadal, un dia amb fotos de Nadal, un altre dia amb curiositats, un altre amb frases de Nadal....

Què us sembla?

Espero que us agradi aquesta idea, a mi em motiva molt i tinc moltissimes ganes de tirar-la endavant, però per això també cal que vosaltres ajudeu una mica, donant idees sobre coses que puc incloure en el reportatge, etc... m'enteneu? perque si ningu comenta, llavors no tens ganes de fer entrades i això... bueno no us aburreixo més.

Doneu-me idees per millorar el reportatge! I si no voleu que faci el reportatge, m'ho dieu!!

    (aviat serà el dia de Nadal)


    (mantingui la calma, aviat serà Nadal)

Fitxer adjunt


espero que us agradi llegir el proper reportatge tant com a mi m'agrada escriure'l. Un petonas!!

#Júliaa


6 comentaris:

  1. hey m'ancantaa!! tot i q jo vaig votar examens tambe esta be
    m'agradan les imatges pero molt balves no??
    jajaja

    un peto wapi
    pq vols q comentem tant??

    ResponElimina
    Respostes
    1. nosee laia mencanta que comenteu!! es millor!!
      petonets

      Elimina
  2. Holaaa!! em sembla mol bona ideaaa !!! a i m'agradarien mes imatges, gifs y cançons de nadals
    molts petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. merci vinyet! sii jo estic molt posada i molt contenta amb aquesta idea:)petons

      Elimina
  3. Hola julia k guai! M'encanta la idea del reportatge, es molt original!!
    És super maca, segueix així la laia m'ha dit que passava i ara ja puc comentar ho sento molt per no escriure't, però no tenia temps: L'escola de musica, deures, examens...
    Un petonàs dels grosos <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. aha es igual ines pero merci xl comentari ma fet molta ilu <3 uenu ara k no tenim deures ni ree i k aviat sera nadal ja podras comentar i el reportatge d nadal! un altre petonas uap #Júlia

      Elimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)