dilluns, 24 de desembre del 2012

REPORTATGE 6: CANÇONS DE NADAL

Hola! Aquest serà un reportatge una mica especial, Nadal es època de cantar cançons tradicionals nadalenques (el 25 de desembre, santa nit, la pastoreta... hi ha una llista infinita de cançons de nadal tradicionals! pero no fare una entrada de cançons de nadal tradicionals, perquè segurament ja les sabreu no son gaire interessants que diguessim... ^_^ aixi que us portaré cançons molt boniques de nadal que no son tradicionals. son en català i en anglès. espero que us agradin!! de cada cançó faré una opinió personal.

REPORTATGE 6: CANÇONS DE NADAL

La primera cançó que he triat per aquest reportatge es de la Mariah Carey. Com no, All I want for Christmas is You. m'agrada molt aquesta cançó, apart de que entenc la lletra, perque es molt bonica. Us deixo el meu fragment preferit. 

don't want a lot for Christmas 
There's just one thing I need 
I don't care about the presents 
Underneath the Christmas tree 
I don't need to hang my stocking 
There upon the fireplace 
Santa Claus won't make me happy 
With a toy on Christmas day 
I just want you for my own 
More than you could ever know 
Make my wish come true 
All I want for Christmas is you 
You baby 

Suposo que heu entès la lletra oi? es molt bonica la veritat. Ara us deixo el video original de la Mariah Carey, el video que va fer l'any passat amb el Justin Bieber i el cover de la meva estimada Tiffany Alvord. 
(l'original)


(amb la col·laboració de Justin Bieber)
(el cover de la Tiffany Alvord, en una versió més lenta pero igual de preciosa)


La següent cançó es de justin bieber. es diu mistletoe, a mi personalment el justin no m'agrada pero aquesta cançó la trobo bonica perquè no hi ha rapers, es dolça i transmet un missatge molt feliç i romàntic. La primera estrofa i la tornada:

It’s the most beautiful time of the year
Lights fill the streets spreading so much cheer
I should be playing in the winter snow
But I'mma be under the mistletoe

With you, shawty with you
With you, shawty with you
With you under the mistletoe

Aquí teniu el video original. es bonic.



La propera es diu quan somrius. té una lletra preciosa, escolteu-la bé. es del Josep Thió, exguitarrista de Sopa de Cabra, amb la col·laboració de molts artistes i cantants. a mi m'agrada molt. La meva estrofa preferida 

Ara que sobren les paraules
Ara que el vent bufa tant fort
Avui que no em fa falta veure't, ni tan sols parlar
Per saber que estàs al meu costat

És Nadal al meu cor
Quan somrius content de veure'm
Quan la nit es fa més freda
Quan t'abraces al meu cos
I les llums de colors
Mil·luminen nit i dia
Les encens amb el somriure
Quan em parles amb el cor.

Aquí teniu el videó. I hope you like!!


Aquesta cançó es la meva preferida de totes. només escoltar-la fa posar la pell de gallina. Li vull dedicar a la meva amiga/confident/comentadora del blog/seguidora del blog Laia. Sé que t'agrada molt i que ara quan llegeixis això somriuràs, et farà molta il·lusió, comentaràs i m'enviaràs un missatge al WhatsApp. Osigui Laia, aquesta cançó va per tu, moltes gràcies per tot. No puc fer un resum d'aquesta cançó perquè no te paraules. escolteu vosaltres mateixos. Us deixo un fragment preferit tot i que es dificil de triar perque aquesta cançó es perfecta en tots els sentits. ES UN DESIG: gerard quintana, corals infantils, Josep Thió... 

I tindras nova agenda 
i potser faràs balanç 
i et proposaras per l'any que arriba 
ser millor que abans 

I quan toquin les dotze campanades 
potser t'haurà quedat algun raïm 
serà que amb cada grà que et queda a taula 
es mor un desig 

QUE CADA NIT 
SIGUI LA NIT MÉS BELLA 
QUE AQUEST ANY NOU 
PORTI PAU A TOT EL MÓN 
QUE CADA NEN NAIXI SOTA UNA ESTRELLA 
ES UN DESIG 
I EL VOLEM PER TOTHOM... 

disfruteu-la que ho val:)


La propera es una (altra... tss) versió de Justin Bieber de l'arxiconeguda Santa Claus Is Comming To Town. (Us explico, no m'agrada Justin Bieber, pero l'any passat va fer un disc amb cançons de nadal boniques pero ja creades i va posar-hi mes ritme i son mes xules que les originals, pero santa claus is comming to town no es del justin bieber eeh?? hahaha) un tros de la lletra.

You better watch out 
You better not cry 
You better not pout 
I'm telling you why 
Santa Claus is coming to town 

He's making a list 
He's checking it twice 
Gonna find out who's noughty and nice 
Santa Claus is coming to town 


Espero que us hagi agradat la última entrega d'aquest reportatge, bé, la ultima no es, falta  una que es per tancar i fer un balanç... pero es la ultima amb "contingut" aahahaha. espero que us hagin agradat TOTS els reportatges i comenteeu sisplaau! Muaakii's per tots, un consell, divertiu-vos molt aquestes festes, quedeu amb amics que faci temps que no veieu, compreu-vos una bufanda ben xula, i disfruteu d'aquestes vacances tan boniques perquè no us n'adonareu i ja estarem al gener, amb els examens de la preavaluació... osigui que disfruteu ara que no tenim deures ni obligacions!!
(m'ha quedat bé aqueest text oii? ajajaaja!)

Byeeebyee hastaa otro ratitoo BON NADAAL!!

#Júlia!




6 comentaris:

  1. HOLAAA!:) me gustan casi todas las canciones:) pero la que mas la de "I all want for christmas" y con Justin es muchisimo mas movidita!:) jejejeje FELICES FIESTAS! BON NADAL!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas graciaas!! Sii con justin es mas movidita jejeje bon nadal i gracies x comentar!

      Elimina
  2. Gracies Julia!! m'encantaa la meva prefe...jajaja
    la veritat eske totes les cançons son molt maques i les seves lletres!!

    MOLT BON NADAL!!

    T'ESTIMO MIL!!!

    UN PETONAS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sabia k tagradaria preciosa!! Sisi totes son preciosees!!

      Elimina
  3. me encantan las musiks navideñas *-*

    pero la que mas me mola

    es la de jingle bells XD

    ke pases super dupis en esta navidad
    muchos kiss :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! Me alegro d k te encanteen! Jingle bells..:D
      ke te lo pases muy bieen tu :) gracieeea x comentar!! Kiss

      Elimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)