dissabte, 16 de febrer del 2013

SABATES!

Hola! Aqui vinc amb una entrada que em fa molta ilusio!

PARLARÉ DE SABATES!

A (quasi) totes les noies ens agraden molt les sabates. Tinc rao o no? Botes, bambes, sandalies, manoletines... doncs faré un post on diré les sabates més IN de la temporada hivern. espero que us agradin♥

Tumblr   Converse Love♥ Tumblr

EXACTE! les converse! Qui no et te? Convinen amb tot! Sudadera, texans, converse i... ja esta! hahaha! Ni han de tots colors imaginables pero les més populars son les negres.

Tumblr Herguet Instagram Instagram Box

Les VANS! Ara molta gent les té! Són molt xules i originals i també n'hi ha de tots els colors disponibles! Queden bé amb shorts, pitillos...

Sweet 15 Liria ♥  

Les botes ANDREAS! estan molt de moda aquest hivern! Son molt cool! Queden bé amb texans, pantalons de qualsevol tipo, shorts, leggins...

Boots timberland :* Timberland

TIMBERLAND♥ m'encanten! No en tinc però son unes botes molt originals. amb texans convinen pero amb qualsevol pantaló, no, perquè si es un pantaló vermell o d'un color mes llampant no convinarà perque les timberland tenen un color mostassa molt estrany i especial

uggs  sexiest tab open The ℱifth Avenue

Les botes UGG. a mi personalment no m'agraden :S pero segur que son molt calentetes, segur! Amb aquestes botes mai tindtas fred als peus, clar, xD  convinen amb texans, mitges, leggins...


Doncs crec que ja estem!!

uS ha agradaat??

Muakkiisss♥♥♥♥♥ cukisss!♥♥♥♥

#Júliaa:)

6 comentaris:

  1. A mi m'agraden totes pero algunes son bastant cares (ugg)
    jo nomes tinc converse i m'agraden bastant potser les q mes m'agraden son les timberland o les vans pero tot es cuestio de gustos

    Muakss

    ResponElimina
    Respostes
    1. si tens raó a mi les ke magraden mes sonbles andreas les vans i les converse, les ugg no magraden gens. i si totes skn molt cares... :$ muaki wapa

      Elimina
  2. A mi tampoc m'agraden les ugg, les andreas són super wais
    i les converse mai passaran de moda m'encanten les timberland
    no en tinc però son molt originals. I les vans jo en vui unes rosa fosforito!!
    Bueno molts petonets de formigueta jajajaa
    Inés.

    P.D: la Laia diu que li contestis en el comentari de la enrada dels grammis

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo l'any ke ve em comprare unes andreas ajaja si estic d'acord amb tot el ke dius menys lu de les vans fosforito , que no magraden :$ jsjs okok ara contestoo

      Elimina
  3. Molt xula l'entrada!
    Les que m'agraden més són les converse i les vans!

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)