diumenge, 3 de febrer del 2013

MÚSICA!!!

Feia dies que no feia una entrada de música i aquest diumenge es el moment! Us posaré les cançons mes IN del moment! Espero que us agradi, comenteu si us agraden o si no tambe!! Muakis

 I'M HERE FOR YOU
Kiss you es la nova canço de One Direction. M'encanta aquesta cançó, dona bon rotllo, ganes de divertir-se... es perfecta.

 Tumblr
La ultima de la Taylor. I knew you were trouble, com sempre parlant dels seus ex i que mai tornara amb ells.


 Amazing

Die Young, la ultima de la Ke$a. Ballable i divertida per una festa!


 Scream & Shout (Remix)

Bring the action! Will.I.Am amb la col·laboració d'una crak, Britney Spears. 

Em direu pesada pero no podria deixar de posar dues versions de la Tifanny Alvord. Aquesta tia es genial mencanta. Magrada tant el seu video de Kiss You! es super divertida i li queden superbe les ulleres RayBan!


Tiffany

I aquesta tambe es un cover fet per ella d'I Knew you were trouble, no es tan magnific com lanterior pero el poso


 Twitter / Recent images by @Official_Soumya

Espero que us agradin totes les cançons!! Muakiisss!!

#Júlia
#niunpasenrere

5 comentaris:

  1. Hola :)
    M'encanten pro nose quina m'agrada més!!
    la de la Taylor es molt xula pro deixa una mica malament els seus exs...
    Jajajaja la de scream and shout tambe mola pro diu algunes coses.....
    el proxim cop posa la traducció ;)

    Kisses

    ResponElimina
    Respostes
    1. La taylor deixa molt malanement els exs en quasi totes les cancions... A sortit amb molts tios... A mi tambe mencanten!!!

      Elimina
  2. M'encanten totes!!!

    P.D. Comento tant perquè només cal tenir el gmail obert i així és molt mes fàcil!! I que sapigues que m'encanta el bloc

    ResponElimina
  3. Diiianaa em fan molta ilusio els teus comentaris hhshs!! *-* son molt cuquis. Mencanta k comenteu!! I es molt mes comode sense el codi aquell... Petons!!

    ResponElimina
  4. que xuloo m'encanten les entrades de música
    són molt wais!
    No havia sentit la de la nova de la Taylor
    es molt wai
    molts petons,
    Inés

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)