dimecres, 16 de gener del 2013

UNA ENTRADA ESPECIAL(:

Us he de compensar, avui he acabat el que tinc i faré la d'avui i programaré una per dema ok?

Us vull fer avui una entrada especial que segur que us agrada

RECEPTA DE CUINA: PASTÍS INDIVIDUAL AMB 5 MINUTS AL MICROONES.

M'han ensenyat una noia que es diu Yuya que fa tutorials de tot a YouTube: pentinats, moda, maquillatge i cuina. Ella ens ensenya un video per fer un pastis en tant sols 5 minuts i al microones! Es molt comode, practic i superbo! Avui ho he provat i realment es bonissim :)

Us deixo el video de la Yuya, es monissima una mica pallassa que i farem :D

Es nescessiten coses que tothom te: ous, sucre, farina, cola-cao... jo no tenia nata i igualment es delicios! el berenar perfecte i molt facil!

Les fotos del pastis que he fet JO! (aquestes fotos son meves :D) quina pinta!

  des d'una tassa.... mmmmm

 quina pinta

 quan ja portava una mica menjat!

Espero que us agradi el video de la Yuya i que feu la recepta! Muaks cuquis♥

#Júlia
#niunpasenrere

2 comentaris:

  1. no he pogut veure les fotos :(
    però segur q estaava bonissiim
    haurie de fer mes entrades especials moolen molt!

    Muakiss

    ResponElimina
  2. jo tampoc he vist les fotos.
    Aquesta yuya està com una cabra i té una veu...
    però fa coses molt wais (vaig veure unes quantes amb la Laia)
    petons,
    Inés

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)