dilluns, 21 de gener del 2013

REPORTATGE: REBAIXES :3!

Hola cuquisss♥

dissabte vaig anar de rebaixes!!! Us explicaré que em vaig comprar de la llista que havia fet i que no, i si em vaig comprar alguna cosa més.

Llista de compres.

.SUDADERA HOLLISTER QUE VAIG DIR. NEGRA.
M'encanta, es xulisima, convina amb tots els pantalons, m'encanta... <3

Girls Costa Mesa Hoodie

La unica gran pega era que es de la nova temporada de primavera de Hollister i no estava rebaixada. Valia 60€ :3 , pero me la vaig pagar la meitat jo com si estigues rebaixada, je je.

PANTALONS
Com vaig dir, els nescesitava. H&M 15€. Aixo si que son rebaixes e.e. em vaig comprar dos pantalons mes.

 no son aquets EXACTAMENT pero vamos tots els jeans son iguals :D

 uns jeans grisos. si que son aquets exactament. Tambe 15€
+
Jeans negres. 15€ tots tres del H&M. Tinc de pantalons per tot el 2013 e.e jaja

.SAMARRETES BÀSIQUES UNA NEGRA I UNA ALTRA BLANCA

.MITJONS I ROBA INTERIOR

-Al final no em vaig comprar res de jerseis, m'anava a comprar alguna cosa pero com que lo del hollister no estava rebaixat i valia molt doncs clar serien molts diners. Pero el jersei verd menta em va enamorar *_*

-Les samarretes precioses del hollister esque ni les vaig mirar... :'(

espero que us hagi agradat el meu especial rebaixes. Us agraden les meves compres? Que us heu comprat vosaltres?
Ah!  Se que fa dies que no faig entrades de música, moda, the life of, photos... si que les faig però l'horari aquell que em vaig marcar a vegades doncs no es fa... he decidit que fare les entrades el dia que vulgui quan vulgui pero que les fare!! JEJEJE!!

Avui un capitol de polseres!! Demà el comento ok?? Muaklisss!



2 comentaris:

  1. M'encanta la sudaderaaaaaaaaaaa! <3 es molt cool :3 petons

    ResponElimina
  2. Quee Guai la roba pro hi havia algo rebaixat el hollister??
    eske....
    m'agrada pero... em fas molta envejaa
    jo encara no he anat de rabaixes i tu fardant

    Muaks

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)